Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Stefan - 27 juni 2008 01:13

Var på country-festivalen i lida idag! :) Det var skitkul, ett jävla ös och så var stämningen underbar! :D har aldrig sett en sån sammanhållning som de hade där...
Var där med farsan och hittade en ny del av mig själv och en klädstil som andra folk och jag själv passar och trivs i. Country-musiken är underbar och den typen av personer som country-människor är är helt underbar! Glada och coola, men ändå så är dem sig själva och jättetrevliga, till skillnad ifrån vad man brukar uppleva från människor i stan... =/

Det är inte så att jag snackar skit om city-folk men jag hör lixom hemma på landet och trivs bäst utanför stan, och som jag precis skrev så är country-människor en helt annan typ av människor än vad man är van vid!

Farsan köpte en cowboy-hatt, ett par boots och en snygg skjorta, för sammanlagt 2500 kr, som matchade bra med varandra och ett par svarta Dobber-jenas jag hade hemma.
Vi kom dit vid sju-tiden, åkte hemåt vid tolv och jag var hemma vid ett-tiden. Det bästa jag varit med om på länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards