Alla inlägg under oktober 2008

Av Stefan - 30 oktober 2008 14:06

Jaha, nu var det dags att städa igen då! Har visserligen inte gjrt det på länge, men jag hittar mina saker bättre när det är stökigt. Det ni kanske tycker ser förjävligt ut, typ bombnedslag är mitt system. För om det ligger saker överallt så hittar man bättre, iaf jag! =P Har precis slängt ut alla klädhögar, stolar, min säng och alla jackor. Så nu är hela golvet öppet men man såg all smuts mycket bättre nu... =/ det ligger typ halm, hö, korn, grus och ludd över allt. Dags att ta fram dammsugarn! XP
Peace Out!

Av Stefan - 30 oktober 2008 13:30

Ja, som ni kanske fattar av rubriken så var man ju på klubb onsdag igår. På deras höstlovsfest. Var där med typ halva min klass plus några polare till. Vi möttes på soft bar först och gick sedan tillsammans till klubben, men när vi kom ner så försvann typ alla åt varsitt håll och man fick leta efter varandra. Jag träffade även några gamla polare ifrån min förra skola! :P Hade tyvärr inte så mkt pengar med mig så jag blev aldrig helt dragen, bara smått flummig... Sen med tiden så försvann en efter en av de som jag var där med. Vid typ halv två så var det bara jag och en av polarna kvar, men vi stannade till stängningsdags. Sen fick man ju vänta på nattbussen i typ en timme! Det var ju något tråkigt iom att polarn som var kvar med mig tog sin buss som gick typ 20 min tidigare. Men det var en lyckad kväll överlag, var hemma vid tjugo i fem imorse och tvärdäcka i soffan... XD Vaknade för typ en halvtimme sen... =P

Peace Out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards