Alla inlägg under september 2008

Av Stefan - 11 september 2008 13:14

Blev nyligen ihop med min flickvän efter en paus över sommaren. Det har gått skitbra och hon är inte lika orolig över att jag ska vara otrogen längre och ger mig lite mer space, och hon litar mer på mig. Vi "firade" vår 2års-dag i torsdags förra veckan! :D Satt och kolla på Benknäckargänget på dvd i soffan med några polare igår kväll. Varav både flickvännen och exet typ låg på mig och höll i mina händer. Men nu känns det som att alla känslor för henne är borta, och är återigen kär i tjejen som jag var ihop med i typ två veckor i somras (Se 3 juli...) Och jag vet inte vart jag ska ta vägen, känner mig vilsen och söker efter råd. Tur att man är hemma och sjukskriven så man slipper se dem idag iaf... =/ Men det värsta är att flickvännen kommer bli helt förstörd om det tar slut igen, och mitt ex vill bara vara kompis med mig...!! Sitter i samma jävla skit som jag gjorde innan sommarlovet började... =´( Det är väl bara att hålla masken och se vad som händer, ska tydligen sova hos flickvännen i helgen då hon har stalltjänst på skolan och vill ha sällskap. Men på söndag måste jag hem och städa lägenheten innan morsan kommer hem! :P Hon har varit uppe i Vallentuna i två veckor och jag har varit ensam hemma... Så jävla skönt det har varit! :D

Peace Out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards