Alla inlägg under juli 2008

Av Stefan - 13 juli 2008 14:02

Har övningskört för andra gången idag! Körde på parkeringen i Länna igen, fast bara en halvtimme  den här gången ioch med att vi behövde tanka... =/ Sen fick pappa för sig att jag skulle övningsköra på en 50-väg, och det kändes lagom läskigt för hittills har jag ju bara kört i max 30 km/h på parkeringen. Men vi åkte hela den vägen jag skulle köra så att jag visste vad som väntade... =P Så vi körde på en väg mellan skogås och länna och vidare mot vega. Det gick skitbra att åka genom alla rondeller och väghinder som var på vägen. Sen skulle jag åka in och parkera någonstans i vega,och så frågade farsan hur det kändes. Och jag tyckte att det var kul och kändes bra. Men sen när jag skulle ut från den parkeringen så var vi nära på att bli påkörda av en buss som kom emot oss i typ 70 km/h så det var ju bara att gasa och köra iväg. Och nu är jag jävligt glad att jag fortfarande lever! =P Och sen efter det så glömde jag bromsa i backen vid Lidl nånstans i och med att jag hade fullt upp med att koppla ochväxla ner, så det blev en tvärnit! Sen så parkeradejag fint och rakt, tog mina cigg, gick ut ur bilen, smällde igen dörren och satte mig en bit bort och rökte... Jag behövde tagga ner eftersom att jag fick halvt panik när han skrek åt mig att bromsa och växla ner samtidigt plus att han sa åt mig att svänga typ tio meter innan infarten och jag körde 50 km/h! Jag rökte färdigt, satte mig i bilen och frågade vad vi skulle göra nu, för jag trodde att vi skulle åka hem och jag skulle sluta övningsköra men neejdå! Jag skulle starta bilen och öva på att tvärnita och lägga ur växeln samtidigt, så att man inte får motorstopp...  För man vill ju inte få motorstopp mitt i en korsning eller mitt på motorvägen! =P Och sen fick jag köra hela vägen tillbaka till skogås ifrån Norrviken och så åkte vi till donken vid Norra Sköndal och käkade innan han skjutsade hem mig. Bästa donken i stan!! ;P

Peace Out!

Av Stefan - 10 juli 2008 22:38

Har övningskört för första gången idag, men min bil! =D Farsan och jag åkte till Länna och körde på en stor parkering vid Eko! =P Det var skitläskigt iom att det var första gången och så är jag ju van vid att köra traktor, men att köra bil var ju en helt annan sak... =/ Men samtidigt så var det skitkul och jag vill redan köra mer! =D


Jaha, då var det dags för fest imorrn då! Måste städa lägenheten och gömma värdesakerna... =/ Får inte glömma att gömma biran oxå! ;P Dock så blir det bara en chillkväll med lite skitsnack och alkohol, kommer ju bara 10 pers...! XD Men det ska nog bli kul ändå! =)

Av Stefan - 7 juli 2008 18:52

Som rubriken lyder så var jag på fest i fredags, hade med mig alla jävla problem och känslor dit men sen när jag började dricka lite smått så försvann problemen stegvis och efter typ 4 öl så var alla problem borta. Norrlands Guld, så jävla gött! Man blev pratglad och snackade med kompisar som gjorde mig glad.  Och problemen från förra inlägget är helt borta. Så jävla skönt att vara singel igen! ^^ Tror dock att jag gjorde ett stort misstag igår... =/ mitt förra ex var hos mig igår, farsan kom och hämtade oss hemma hos mig och så stack vi och åt. När vi ätit färdigt gick vi bort en bit för hon ville snacka. Och vi började prata om att vi saknade det vi hade och att vi saknade varandra, och blev ihop då oxå på nåt sätt. Sen åkte vi hem till mig igen och det kändes så jävla rätt! Men sen när hon skulle åka så följde jag med till station för att vara snäll och för att hon var orolig att nåt skulle hända henne på vägen hem. Och när tåget åkt så kändes det som att hon tog alla mina känslor för henne med sig, så nu känner jag ingenting. Dessutom känns det som att jag vill vara singel i ett tag till, men jag vet inte hur jag ska säga det till henne utan att göra henne ledsen, för jag hatar att göra henne eller se henne ledsen! :S Men samtidigt så kan jag inte styra eller ignorera mina känslor och jag känner mig så jävla taskig för det... :( 

Peace Out!

Av Stefan - 3 juli 2008 18:54

Jaha, nu ligger man här i sängen igen! Deppig och singel... Jag verkligen hatar det här!! Varför kan inte kärleken vara lika lätt som den var när men gick i fjärde klass?? Då kunde man lixom gå runt hand i hand och vara ihop utan att ens fatta innebörden, och när det tog slut var man lika glad ändå. Och så fort man fick en puss så sprang man därifrån för att man tyckte att det var äckligt! Jag kommer ihåg i typ trean, då var jag ihop med skolans "snyggaste" tjej! =D Vi var visserligen jättebra kompisar sen innnan dagis och vi bodde grannar. Och om man borrade ett hål i min vägg så skulle man hamna i hennes sovrum... =P Och de andra killarna brydde sig inte, och när det tog slut så fortsatte vi vara lika bra kompisar som innan... Som om inenting hade hänt!

Blev ihop med världens underbaraste tjej den 20/6. Jag var jättelycklig och det fungerade skitbra. Visst vi var inte ihop så länge, det höll i nästan två veckor. Men jag har älskat henne sen den dagen då jag träffade henne första gången, för typ 2 månader sen! Men så i förrgår tog det slut. :'( Hon sa att hon kände sig instängd i ett förhållande, som om hon drunknade på nåt sätt... =/ Och hela mitt inre bara rasade ihop när hon skrev det på msn! Så, som jag skrev, nu ligger man här i sängen, lyssnar på musik, tröstäter godis och deppar... Börjar gråta när som helst :( För jag saknar henne som faan och älskar henne ännu mer!! <3<3 Ska ta en cigg snart oxå, eller 5, för det brukar hjälpa...

Peace Out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards