Alla inlägg under juli 2009

Av Stefan - 31 juli 2009 00:27

Är alla fina och goa tjejer upptagna eller? Såna singlar verkar inte finnas nånstans, inte i min närhet i alla fall. Eller är jag bara för dum för att se dem?

Och när jag nu träffar nån sån tjej och försöker stöta på henne, så hamnar jag alltid i det där jävla kompisträsket! Jag fattar inte!? Fast å andra sidan har jag sumpat de när jag väl hittat en sån tjej...

Har jag för höga krav, är jag bara dålig på att ragga eller är det bestämt att jag ska vara liten och ensam? Kanske borde lära mig av mina misstag mer än jag gör och inte ändra på mig till nån jag inte är, trots att de kanske funkar bättre för andra killar....


Peace Out!

Av Stefan - 30 juli 2009 00:17

Vill börja me att tacka alla som läser min blogg och kanske följer den oxå :) Jag vet att den inte är den bästa och att jag inte skriver så ofta, men jag använder den här lite som en dagbok. Eller snarare ett ställe där jag kan skriva av mig dem problem och funderingar som jag har i huvudet och sånt som stör mig. Sen så är det skönt att veta att nån lyssnar också. Men jag rycker in i lumpen på måndag och kommer skriva så ofta jag kan om vad vi gjort och sånt :P Jag hoppas att ni fortsätter läsa o följa min icke-perfekta blogg :P Och kommentera gärna :D


Peace Out!

Av Stefan - 29 juli 2009 00:20

Hej alla glada läsare! :) Jag fyllde då år idag :D 19 år för att vara exakt :P Mamma drog me mig till stan vid lunchtid då vi skulle träffa lite bekanta och släkt o fira mig. Vi satt på BSB i ungefär 4-5 timmar o käkade, snackade lite skit o drack några öl o jäger ;P Fick inga presenter men lite väl behövda pengar B-) Senare på kvällen drog ja o en polare på bio o såg Transformers 2 XD Den var faktiskt bättre än jag trodde :) Och så var den dagen slut :P Får se vad morgondagen har att erbjuda ;)
Då tackar jag för mig och på återseende (eller vad man nu ska kalla det?)

Peace Out!

Av Stefan - 1 juli 2009 23:42

Jaha, då var den sista hela dagen slut... Imorrn håller vi bara på till lunch sen e de dags att dra hem till stockholm igen. Som de flesta andra här på sommarkursen så vill inte jag heller hem men vi har ju inget större val... Fast å andra sidan så ska jag inte gnälla egentligen då jag rycker in i lumpen i höst.Idag har vi inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Innan lunch så fick vi kolla på när två grupper värnpliktiga härifrån P4 hade lite stridsövningar med lösa skott ute i skogen och efter lunch har vi haft skåpsvisitering och vård av utrustning samt lämnat in de flesta plaggen som vi har fått låna. Men vid halv fem så fick vi en liten avslutningsmiddag där vi hade det trevligt och fick lite priser för fälttävlan förra helgen och springskyttetävlingen igår samt fick diplom för att vi genomfört kursen. Jag fick två priser, ett för att mitt (vårt) lag vann fälttävlingen och en bronsmedalj i springskytte. Löpandet gick bättre än skyttet , med andra ord så var det min tid som räddade mig från att gå utan nåt pris.Nu återstår det bara att invänta morgondagen och se vad den har att erbjuda.Peace Out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards